Odwiedź Kraków
Brak pluginu Flash

Rezerwacja

Istnieją dwa sposoby dokonania rezerwacji:

1. Rezerwacja za pośrednictwem internetowego systemu rezerwacyjnego. Internetowy system rezerwacyjny wymaga podania numeru karty kredytowej. Nie pobieramy żadnych środków z Państwa karty. Płatności dokonują Państwo dopiero po przyjeździe w recepcji.

2. Rezerwacja telefoniczna pod numerem: +48 519 199 406 lub mailowa pod adresem: administracja@peregrinus.krakow.pl

W celu usprawnienia rezerwacji prosimy przygotować następujące informacje:

* data przyjazdu
* ilość dni pobytu
* liczba osób
* preferowany apartament
* planowana godzina przyjazdu
* imię i nazwisko osoby do kontaktu, adres e-mail oraz numer telefonu

  Recepcjonista sprawdzi dostępność wybranego przez Państwa apartamentu w podanym terminie i dokona wstępnej rezerwacji oraz udzieli wszelkich potrzebnych informacji i odpowie na wszystkie pytania. Po dokonaniu wstępnej rezerwacji poprosimy Państwa o dokonanie wpłaty zaliczki w wysokości opłaty za pierwszą noc pobytu na konto bankowe, kórego dane prześlemy na wskazany przez Państwa adres mailowy.

 

Regulamin rezerwacji:

  1. Dokonanie rezerwacji jest rozumiane jako zaakceptowanie zasad obowiązujących w Peregrinus Rooms and Apartaments
  2. Po dokonaniu rezerwacji mailowej lub telefoniczniej wymagamy wpłacena zaliczki w wysokości opłaty za pierwszą noc pobytu. Zaliczka musi zostać opłcona w ciągu 5 dni roboczych od dnia dokonania rezerwacji i w tytule przelewu należy wpisać swoje imię i nazwisko oraz datę przyjazdu. Dane konta do przelewu podawane są zawsze mailowo wraz z potwierdzeniem wstępnej rezerwacji.
  3. Zaliczka podlega zwrotowi na następujących zasadach:
    w przypadku odwołania rezerwacji:
    - na 7 dni przed przyjazdem zwracamy 100% zaliczki
    - na 3 dni przed przyjazdem zwracamy 50% zaliczki
    - w ciągu 72 godzin przed przyjazdem lub w przypadku nie pojawienia się zaliczka nie podlega zwrotowi
  4. Wystawiamy faktury VAT. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić w recepcji w momencie uiszczania płatności. Otrzymanie faktury VAT jest możliwe tylko o wyłącznie na podstawie paragonu w ciągu 7 dni od daty wystawienia.
  5. Potwierdzenie dla Ambasady wystawiane jest tylko i wyłącznie po wpłaceniu całej należności za nocleg. Wpłacona opłata nie podlega zwrotowi w przypadku anulacji lub zmiany rezerwacji. Wpłaty można dokonać przelewem na konto bankowe lub poprzez przekaz pieniężny Western Union. Po otrzymaniu wpłaty potwierdzenie dla ambasady jest wystawiane w ciągu 24 godzin.
  6. EURO <26 - na podstawie tej karty można otrzymać 5% zniżki.
Lokalizacja
mapa